сряда, 5 септември 2012 г.

J'adore Miss Marc by Marc Jacobs!


Marc Jacobs е от дизайнерите, в които или се влюбвате или категорично отричате. Аз съм от първите! Доста е ексцентричен понякога,  дрехите и аксесоарите, които прави не са за всеки вкус, но има доста добри попадения, на мен определено ми е на сърце :)
Особено любима ми е сладката Miss Marc, която краси доста от продуктите на дизайнера. Цял ден мога да прекарам гледайки чанти, дрехи, обувки и бижута с нейния лик и поради тази причина всеки път когато ходим в чужбина задължително посещавам магазин на марката и си взимам по нещо. 







За жалост в Щатите цените са доста по-ниски от тези в Европа, но дори и така почти всеки може да си позволи да си купи бижу, чанта или аксесоар за Apple джаджите си. Още повече, че има и доста сайтове, където се предлагат стари колекции с голямо намаление.






Няма коментари:

Публикуване на коментар